vrijdag 7 februari 2014

klasfoto

dag lieve medebloggertjes, vandaag kan ik jullie een lootje tonen met weer een foto van heel wat jaartjes geleden, toen onze tweede zoon in het 2 de leerjaar zat. Deze lo is het resultaat van een secret lift, maar moet bekennen dat mijn lootje helemaal niks meer op het origineel lijkt, maar ik was dan ook de laatste in de rij om hem te maken Toch ben ik wel tevreden met deze lo, en wat nog belangrijker is, zoonlief ook
ik wens jullie alvast een fijn weekend toe. Helaas is het weer niet om over naar huis te schrijven, maar wel ideaal om lekker aan de freubel te gaan liefs, Marika

3 opmerkingen:

  1. Super wat een leuke layout is dit weer en prachtige kleuren.
    Leuk met al die knopen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,

    Dat is inderdaad een foto van even terug he :-)
    Maar wat heb je er een leuke LO van weten maken.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Je hebt zelf ook een leuke lay-out met frisse kleuren gemaakt..:)
    Liefs Else-Marie

    BeantwoordenVerwijderen