woensdag 18 augustus 2010

kraambox en bijhorend kaartje

de dochter van een vriendin gaat binnenkort bevallen van een zoontje dat Yarno zal heten.Dat weet ik zo goed omdat ik geholpen heb met het doopsuiker te vullen.
Ik maakte voor haar deze kraambox met 6 kleine kadootjes erin (3 gekocht en 3 zelfgemaakt)
Het is de eerste keer dat ik zo'n box maak,maar zeker niet de laatste keer





Dir kaartje maakte ik ook voor haar,met hetzelfde papier van de box



benieuwd wat jullie ervan vinden

groetjes en bedankt voor het kijken!

Marika

3 opmerkingen:

  1. Hallo Marika,

    Daar gaat uw vriendin haar dochter heel blij mee zijn, een zelfgemaakt cadeau, er gaat niks boven dat hoor! Heel leuk gedaan!
    En die twee kleine potjes, super.

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé maar das nu eens prachtig , die kraambox !
    Mooi kaartje ook.
    En waren er nadien nog veel suijkerbonen over ? :)

    groetjes Susie

    BeantwoordenVerwijderen