maandag 14 februari 2011

HAPPY VALENTINE!!!

Eerst en vooral wil ik iederen een hele fijne valentijnsdag toewensen!!!
En ook al heb je niks met valentijn,een leuke dag is natuurlijk altijd fijn.
Ook al hebben wij (natuurlijk mijn man en ik) valentijn niet nodig om elkaar te tonen hoeveel we van elkaar houden,dat doen we elke dag,al bijna 22jaar lang.Toch vinden we het wel leuk om het ook op deze dag eens extra te tonen met een lief gebaar,een kaartje,bloemetje of een geschenkje.
Maar ook de kinderen,nog 4 grote liefdes in mijn leven,delen in de vreugde.
Manlief heeft gisteren,omdat de kinderen vandaag naar school moeten,2x een heerlijke maaltijd voor ons bereid.
En ik heb voor vanavond dit heerlijke taartje gemaakt,gevuld met 1 laag hemelse modder (chocolademousse) en 1 laag slagroom met stukjes aannanas




bedankt voor het kijken!
groetjes,marika

3 opmerkingen:

  1. Deze taart is echt super!!
    Zonde dat jullie hem gaan opeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marika je hebt verborgen talenten en wat is dit vreselijk leuk ( en lekker )
    Heel goed gelukt dus.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marika'tje,

    WAUW !!!!!!! Maar aléé jij kan dat toch nogal hoor !!!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen