vrijdag 19 augustus 2011

verjaardagskalender

volgende week dinsdag is mijn beste vriendin jarig,en ik heb alvast deze verjaardagskalender voor haar gemaakt.Ze is niet zo voor al die tierelantijntjes,dus heb hem redelijk rustig gehouden.Al moet ik toegeven dat hij er toch wel heel leuk uit ziet zo en ik hem liever voor me zelf zou houden,hihi.Maar ik had haar nu eenmaal een kalender beloofd,dus geven we hem maar he.Ik kan tenslotte nog altijd 1 voor mezelf maken.Nu maar hopen dat ze hem leuk vind




Bedankt voor het kijken!

groetjes,marika

3 opmerkingen:

  1. Dit is een echte vrolijke verjaardagskalender en je vriendin zal hier zeker heel blij mee zijn. En voor jezelf kan je natuurlijk er ook nog 1tje maken.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Marikaatje das een tof idee !
    Jouw vriendin gaat dit zeker appreciëren.

    Nog een zonnig weekend verder .. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marikaatje , neem eens contact op met mij .... kan je op facebook niet terug vinden !!!
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen