zondag 18 september 2011

nog een kerstkaartje en een paar kadoosjes

Ik ben deze middag heerlijk aan het freubelen geweest terwijl de mannen allemaal achter de pc of spelcomputer zaten.Alleen de jongste,Vinnie dus,was buiten aan het spelen met een vriendje.Maar toen het begon te gieten hebben ze samen op de slaapkamer gespeeld.

Het kerstkaartje is gebaseerd op het vorige kaartje,al vind ikzelf deze wel mooier.
De kadoosjes zijn gemaakt met een patroontje dat ik tegen kwam tijdens het bloghoppen.Helaas vergeet ik elke keer op te schrijven waar ik al dat mooi's zie.Dus helaas,ik heb geen idee.Maar als je het herkend als zijnde van jou:bedankt voor het leuke idee!





Bedankt voor het kijken
groetjes,marika

1 opmerking:

  1. Dit is zeker een heel mooi kaartje en de kadoosjes mogen er ook zijn. Erg leuk. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen