zondag 4 maart 2012

lentetaartje

Ik kreeg vrijdag van onze zonen de vraag of ik een chocoladetaart wou maken voor dit weekend,want dat was toch zooooooo lang geleden.Dus als liefhebbende moeder van mijn o zo lieve kroost maar beloofd dat te doen.Gisteren kwam er natuurlijk vanalles tussen waardoor het niet lukte,maar belofte maakt nu eenmaal schuld.Dus gisteravond rond een uur of 11 was ik nog aan het bakken.De vulling heb ik deze morgen gemaakt,en na het eten heb ik de taart versierd.
Ik kon er natuurlijk ook een simpel taartje van maken,het gaat de jongens tenslotte alleen maar om de smaak.Maar ik wou persé mijn nieuwe wiltonmal uitproberen,dus werd het een lentetaartje.
Wel een beetje veel groen,maar rolfondant blijft natuurlijk niet eeuwig goed.Dus die kleur moest ook maar eens op.
Hij is niet helemaal geworden hoe ik het wou,maar al bij al toch een leuk taartje vind ik.En smaken zal hij zeker.
Het is een chocoladebisquit,met hoe kan het ook anders,2 lagen hemelse modder





Bedankt voor het kijken en nog een fijne avond!
groetjes,Marika

1 opmerking:

  1. Het is een prachtige lente groene taart geworden en wasvast heel erg lekker.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen