donderdag 19 april 2012

bedankt

voor alle leuke reacties op mijn taart!
Ook op de school kreeg ik alleen maar leuke reacties.Al waren de meeste leerkrachten wel teleurgesteld dat de taart niet voor hen was,terwijl hij wel in hun ijskast in de leraarskamer moest staan tot het tijd was voor het feestje.Zelfs de directrice kwam proeven,haha.
Er was nadien nog taart over,en de juf wou de rest terug meegeven naar huis.Maar heb toen gezegd dat ze die maar moest verdelen onder haar collega's.Hij scheen enorm in de smaak te vallen,alleen vonden ze het erg jammer dat het zo weinig was.
Ik denk dat ik ze op het einde van het schooljaar maar eens verras met een lekkere taart,tenslotte is zijn juf niet de enige die daar voor mijn kind zorgt.Dat doen ze daar echt met z'n allen.
Nu ga ik maar eens aan de slag met zijn taarten voor het feest zaterdag,want als ik alles morgen moet doen wordt het nachtwerk

tot de volgende keer!!!
groetjes,Marika

1 opmerking:

  1. Wat een leuke racties zijn dat dan. Soms denk ik wel eens dat het bijna zonde is om zo'n pracht taart aan te snijden, maar een goed plan voor het einde schooljaar.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen