vrijdag 18 mei 2012

verjaardagstaart

begin deze week kreeg ik van Jaimie de vraag of ik tegen vandaag nog een taartje kon maken.Aangezien het nogal een drukke week was,had al een paar taarten staan en woensdagavond zijn hier de buurtfeesten begonnen,zag ik dat niet echt zitten. Maar toen ik te horen kreeg dat het voor haar moeder was kon ik natuurlijk niet meer weigeren he. Had haar dus beloofd dat ik het zou doen,maar dat het wel een eenvoudig taartje zou worden. Vanmiddag kwam ze samen met haar moeder de taart ophalen,alleen wist Susie daar niks van,haha. Dus toen Susie even naar de wc ging,vlug de taart ingepakt zodat ze hem niet te zien kreeg.Zij moet dus wachten tot vanavond om de taart,die dochterlief speciaal voor haar liet maken,te mogen zien en vooral te eten Jaimie vond hem in ieder geval mooi
Taartje is gewone bisquit gevuld met chocomousse en afgesmeerd met botercrememix bedankt voor het kijken en een fijne avond! groetjes,Marika

5 opmerkingen:

  1. Ook deze taart is weer bijzonder mooi gemaakt Marika en wat zal mams vanavond smullen he. Lekker kleurtjes ook.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Marika'tje,

    Je bent een schat xxx,
    Iedereen vond de taart zeer mooi en zeer lekker !!
    En je hebt er wéér super je best aan gedaan !!

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marika wat zeg je nu !
      Eenvoudig taartje !
      Het is een HELE MOOIE taart en het kleurtje stond me wreed aan.
      Iedereen en ik vooral vond ze HEEL lekker !!! Je hebt echt weer je best gedaan.
      Dank je wel Marika om toch nog tijd te maken voor dit heerlijk gebak... XX

      Verwijderen
  3. dit is echt wel weer een prachtige taart
    fijn weekend
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MMMMMMMMMMMMMMMMMM alweer zo,n mooie lekkere taart. Kom toch een keertje bij je proeven.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen