maandag 1 april 2013

sweet table

hoi lieve bloggertjes, 2 dagen lang, of 2 lange dagen kan ik maar beter zeggen, heb ik in de keuken gestaan om vandaag met mijn gezinnetje en een goede vriendin met haar dochtertje Pasen te vieren. En al zeg ik het zelf, het resultaat mocht er wezen. Natuurlijk kon het er allemaal nog veel mooier uitzien, maar heb daar toch geen kosten aan gedaan hoor. Tenslotte was het maar gewoon voor onszelf, en niet voor een verjaardagsfeest ofzo. In ieder geval was iedereen dik tevreden, al denk ik dat dat wel wat minder zal zijn als ze op de weegschaal gaan staan, haha. Maar goed, het is niet elke dag Pasen, toch? Nou, hier zijn dan de foto's. Beetje veel, maar wou natuurlijk wel alles laten zien Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond toe, en tot schrijfs groetjes,Marika

4 opmerkingen:

  1. Geweldig Marika wat ziet dit er allemaal lekker uit en o o die weegschaal! Jeetje wat is pasen bij jullie een echt feest. Kan niet anders zeggen dat je enorm je best hebt gedaan met deze lekkere dingen en wat zullen jullie genoten hebben van al dit lekkers.
    Fijne avond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk allemaal marika ,en lekker natuurlijk ,leuk hoor je hebt zeker eenorm je best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk uit, jullie zullen gesmuld hebben!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmmmh, dat ziet er lekker uit!! En mooi!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen