zaterdag 21 september 2013

taart voor Thomas

vandaag mocht ik een taart maken voor een heel bijzondere jongen. Thomas is zwaar autistisch en wordt zondag 15 jaar. Ik leerde hem kennen via FB, waar ik samen met zijn moeder in een groepje zit en we daardoor in elkaars vriendenlijst terecht kwamen. Op zekere dag stuurde hij me in haar naam een privé-berichtje, of ik met hem wou praten. Sindsdien hebben we al heel wat gesprekken gevoerd, Thomas en ik, en al gauw kwam hij in mijn hart te zitten. Toen zijn moeder me een tijdje geleden vroeg of ik zijn verjaardagstaart wou maken heb ik dan ook geen minuut getwijfeld. Zijn moeder vertelde dat hij gek is van Starwars, dus dat werd het thema. Niet zo makkelijk, maar weer hielp mijn foodprinter me uit de brand. Een paar leuke prentjes gezocht via google, uit geprint, en de taart was al voor de helft af. Toch ben ik er een paar uurtjes mee zoet geweest, maar heb het met veel plezier en liefde gedaan. Nu maar hopen dat mijn "speciale" vriendje er blij mee is. Hij weet van niks, het is echt een complete verrassing voor hem. Nou, hier komt ie: En aan weerszijden van zijn naam zie je ook Darth Vader staan, die mocht niet ontbreken, toch bedankt voor het kijken en een fijn weekend voor iedereen liefs, Marika

4 opmerkingen:

  1. Geweldig wat een prachtige taart voor Thomas. Je bent ook wel een kei in taarten maken he. Erg mooie taart met die tekst en print er op en bijna zonde om op te eten. Daar is hij vast heeeeeeeel erg blij mee dat hij zo'n speciale taart krijgt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG....ik moet deze echt niet aan mijn zoontje laten zien hahahahha
    ik denk dat je wel weet dat die ook een groot star wars fan is
    wat een gave taart
    snel door scrollen anders moet ik je volgend jaar ook bellen :)

    liefs maris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig, ik hoop dat Thomas hem erg lekker vond! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig, ik hoop dat Thomas hem erg lekker vond! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen