maandag 25 juli 2011

J.P. werd 40

J.P. Berger is een hele goeie en lieve vriend van ons,en al weken liep hij te zeuren of ik een taartje voor hem wou bakken.
Zondag 24 juli was hij jarig,en het eerste wat hij vroeg toen ik hem feliciteerde was of ik nu langskwam met een taartje voor hem.Tja,aan die vraag kon ik natuurlijk niet weerstaan he,hij wachtte al zo lang.Dus 'smiddags aan het bakken geslagen met deze 2 taartjes als resultaat.En dan 'savonds op bezoek bij de jarige.
J.P. was helemaal in de wolken,vooral dan met zijn tetjes.Hij bleef er maar naar kijken,haha.
Hoe vinden jullie de taartjes?Best leuk toch voor een jarige man





bedankt voor het kijken!
groetjes,maarika

4 opmerkingen:

  1. Best leuk voor een man hé ..
    daar kan em zijn tanden eens inzetten sê ;)

    't Zijn weer 2 knappe creaties Marika !

    En je kusjes-kaart is een schatje !

    Lieve groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach geweldig Marika en ik denk dat JP het zonde zou vinden om de bovenste taart aan te snijden en is vast voor hem alleen. Pracht taarten hoor. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke taarten, tetjes doen het altijd goed bij een man haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke taarten weer Marika, menig man wil vast zo'n mooie taart krijgen.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen