donderdag 28 juli 2011

weer taart voor jp

Alhoewel JP zondag jarig was,hebben we het vandaag nog eens gevierd.Roberto en Carina,wederzijdse vrienden van ons en JP stonden namelijk 10 dagen op de gentse feesten met hun juwelenkraam,en konden daardoor niet aanwezig zijn op zijn verjaardag zelf.Dus had ik al met Carine en Kristel (JP zijn vrouw) afgesproken dat ik voor vandaag een taart voor hem zou maken en we het dus samen nog eens zouden vieren.
JP is mecanieker van harley davidson,dus hoefde ik ook deze keer niet lang na te denken wat voor taart het zou worden.
Vooor mij is het een taart met heel veel minpunten,maar de gasten vonden hem prachtig.En daar was JP het volledig mee eens






groetjes,marika

4 opmerkingen:

  1. Marika je hebt jezelf weer overtroffen hoor !
    Je moet naar je gasten luisteren en ook e beteke naar mij :)
    Ik vind het weer een geweldig geslaagde taart en zo ook je gasten !! Dus jezelf niet neerhalen meissie !
    En dat ze lekker is, daarover ga ik zelfs ni twijfelen !
    Ik kan het weten .. mmm .. :)

    Nog veel bakplezier , knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie geen enkel minpuntje hoor. Ik zie vooral weer een zeer mooie en originele taart!!
    Ik ben jarig op 2 oktober hé!! ;-)
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi Marika en JP straalt hele maal van zijn trots. Je hebt hem weer prachtig gemaakt. (en vast ook erg lekker)
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Marika'tje,

    Even bijgelezen en wauw wat heb je toch wéér knappe taarten gemaakt ség !!!!!!!!!!!!! ook je kaartje is weer leuk geworden!

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen