zaterdag 5 november 2011

herfsttaartje

Is het geen schatje?
Persoonlijk vind ik dit de mooiste taart die ik al gemaakt heb,en vond het dus erg jammer dat ik hem moest afgeven.
Hij was namelijk niet voor ons zelf,maar voor een vriendin wiens schoonmoeder en stiefzoon op bezoek komen vanavond.Zij heeft al meerdere malen van mijn taarten geproefd en had me dus gevraagt of ik een taartje voor haar wou maken.Ik heb met veel plezier aan deze taart gewerkt,en ben hem gisterenavond nog gaan brengen.
Ze vond hem heel erg mooi en zei dat het toch wel jammer is dat ze daarin snijden moet.Nu maar hopen dat hij ook smaakt.
Het is een bisquittaart gevuld met slagroom en advocaatmousse



Bedankt voor het kijken en een fijne dag nog!
groetjes,marika

4 opmerkingen:

  1. dat is een hele mooie taart en idd spijtig dat ze gesneden moet worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet al wat ik er van vind, maar nogmaals SCHITTEREND Marika.
    Zonde om in te bijten.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MMMM, dat ziet er inderdaad zeeeer lekker uit!
    Ooh, wel spijtig dat je hem moest afgeven. Maar de ontvangers zullen er zeker super blij mee geweest zijn!!
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke taart!
    Ziet er heel lekker uit :)
    Heel mooi en zeker een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen