zondag 27 november 2011

welkom en bedankt!

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten!
En daarnaast wil ik ook iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes omtrent mijn man.Hij is natuurlijk alweer een tijdje thuis uit het ziekenhuis,en heeft ondertussen ook alle uitslagen gekregen.En zoals verwacht is alles in orde,dus we kunnen er weer tegen aan.
Voor hem is het elk jaar weer zo'n spannende tijd dat hij vanaf eind augustus met zijn gezondheid begint te kwakkelen,en dat duurt dan tot hij alle uitslagen van de jaarlijkse onderzoeken binnen heeft.
Nu zie ik hem dus weer elke dag een beetje meer opknappen en kunnen we straks dus zonder zorgen van de feestdagen genieten

Nog eens bedankt iedereen en een fijne zondag nog!
groetjes,marika

1 opmerking:

  1. Hey Marika'tje,

    Oh sorry ik lees dat nu pas van je ventje, sorry sorry, zo erg me met mijn eigen gezin bezig geweest , dat ik u niet wilde vergeten hoor !!!

    Gelukkig is alles goed ! Hij heeft al terug een grote mond zekers :-))

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen