dinsdag 14 februari 2012

happy valentine!

vandaag is het valentijn,reden voor taart en kadootjes dus.Niet omdat we mee doen met het commerciele gedoe,maar gewoon omdat we het leuk vinden om elkaar te verwennen.En dat doen we ook het ganse jaar door hoor,daar niet van.
Maar valentijn is voor mij heel speciaal want 22 jaar geleden hoorde ik precies op die dag dat ik voor het eerst moeder werd.
Door tijdsgebrek en hoofdpijn is het maar een eenvoudig taartje geworden.Gewone bisquit met een laag lemmoncurd en citroenkwarktaart en een laag slagroom.Afgesmeerd met ganache en bekleed met rolfondant.Wel erg lekker hoor.



En ik kreeg weer een bedeltje voor mijn pandora-armband van mijn lieve schat



Ik hoop dat jullie ook een fijne en vooral liefdevolle dag gehad hebben
bedankt voor het kijken!
groetjes,Marika

2 opmerkingen:

  1. Hey Marika'tje,

    Eventjes een snelle taart maken zei je, ja ik kan dat ook zo direct en snel...NIET DUS :-)) Het ziet er weer een schoon'tje uit en smaken zal ze zeker wel doen, ben ik zeker van !

    Mooi cadeau'tje heb je gekregen van je ventje !

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie taart,mooi cadeautje ook dat je gekregen hebt
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen