vrijdag 17 februari 2012

Robin is jarig

Mijn oudste zoon heeft me gevraagd of ik een taart wilde maken voor het verjaardagsfeest van zijn vriend.Ze vieren het in de club,en hij wou wat speciaals doen.Nou ja,moeder doet het werk en hij gaat met de eer lopen,haha.Maar ik heb het met veel plezier gedaan hoor.
De mensen bij hem in de club hebben geen flauw idee dat er zulke taarten bestaan,dus ik ben erg benieuwd hoe de reacties zullen zijn.
Jammer dat ik het zelf niet kan zien




De onderste taart is een chocoladebisquit gevuld met 2 lagen chocomousse,de bovenste is een gewone bisquit gevuld met 2 lagen advocaatmousse en 1 laag slagroom.
Hopelijk zullen ze ervan smullen

bedankt voor het kijken en een fijn weekend!
groetjes,Marika

3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk en wat een gaaf idee ook om het mee te nemen naar de club.
    Het is een schitterende taart die wel zal smaken bij de jongelui. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjee ook deze taart ziet er weer super uit hoor en zal ongetwijfeld lekker gesmaakt hebben.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is super!!
    Kan je niet vragen aan je zoon of hij de reacties filmt. Want ik ben ook wel nieuwsgierig!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen