zondag 17 maart 2013

lief kaartje

Wonder boven wonder deze middag nog eens de kans gehad om een paar uurtjes op mijn kamer door te brengen en te kunnen freubelen. Niet dat ik al tijden niks gedaan heb hoor, maar mag nog niks laten zien. Erg vervelend vind ik dat,want zo lijkt het dus alsof ik niks doe. Maar goed,heb deze middag dus wel degelijk iets gedaan waaronder dit lieve kaartje maken,en ook een kaartje wat ik nog niet mag laten zien. Maar hier dus mijn kaartje van deze middag,benieuwd hoe jullie hem vinden. Hmmm,blogger doet niet wat ik wil,dus jullie moeten even je scherm draaien hoor,hihi bedankt maar weer voor het kijken,en voor het plaatsen van al die leuke reacties. Ik wens jullie nog een hele fijne avond groetjes,Marika

1 opmerking:

  1. Mooi kaartje heb je vanmiddag gemaakt en ik kijkk wel een beetje scheef hoor, hahaha.
    Dat beertje is ook altijd weer zo lief.
    Ben benieuwd wat je nog meer gemaakt hebt, maar dat zien t.z.t vast nog wel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen