donderdag 4 juli 2013

boekenbeurs

vandaag was de eerste dag van de boekenbeurs in Gent, en aangezien dat vlakbij is voor ons kunnen we het natuurlijk niet laten om daar heen te gaan he. Sacha, die een echte boekenwurm is gaat altijd mee met ons en komt dan telkens met een grote lading boeken naar huis. Deze keer mocht hij ook een paar boeken uitkiezen voor Maikel, dus de stapel werd nog groter dan anders. Maar ook voor mezelf heb ik een hoop leuks gevonden hoor, kijk maar: zoals jullie kunnen zien ben ik maar voor 1 van m'n hobby's gegaan, en vind van mezelf dat ik aardig geslaagd ben. De enige die niet zo blij was met alle aankopen was mijn portemonee. Maar goed, die moet niet zeuren natuurlijk. Bedankt voor het kijken ! groetjes,Marika

5 opmerkingen:

  1. Heel leuke aankopen Marika !
    'k Wist niet dat je dit allemaal ook op een boekenbeurs kon kopen .. :o
    Wete wa .. amuseer jij je maar met je nieuwe spulletjes .. das altijd plezant.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeeeeeetje Marika, kan me voorstellen dat je portemonnee er niet blij mee was, maar wat heb je super leuke spulletjes gescoord zeg.
    Die houten stempels zijn schitterend mooi.
    Heel veel plezier ermee en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh jij bent goed geslaagd zeg
    wat een gave stempels en ik vind vooral je trinkets met de silhouette zooooo gaaf
    veel plezier ermee

    liefs maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha op het SA was ok iemand los gegaan in Gent. Zo te zien jij ook, heel veel plezier met al deze leuke spullen en de jongens met de boeken.
    Liefs, ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie buit Marika! Goed gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen