woensdag 10 juli 2013

weekendje Utrecht

Aangezien de 2 jongsten niet thuis waren hebben manlief en ik er van geprofiteerd om er een weekendje tussen uit te knijpen. En aangezien Utrecht ons de vorige keer zo goed bevallen was zijn we daar ook deze keer heen gegaan. We hebben ontzettend genoten van het samen zijn zonder de kinderen ( mag wel eens na 23 jaar vaderen en moederen toch?), de rust en de prachtige omgeving waar we zaten. We hebben ontzettend veel geshopt en voor alle jongens wat mee gebracht. Jaja, ze waren wel steeds in onze gedachten hoor. Maar natuurlijk ook onszelf een beetje verwend. En het hoogtepunt van ons weekendje, voor mij althans, was het weerzien met mijn neef Jeroen. Die had ik al meer dan 30 jaar niet gezien, en nog maar een jaartje of 2 weer contact mee via FB. Tja, dat heb je natuurlijk als je ouders er niet meer zijn en zo de familie uiteen valt he. Zijn vader en mijn moeder waren broer en zus, en allebei zijn ze helaas al heel veel jaartjes overleden. Maar goed, we hebben elkaar uiteindelijk toch terug gevonden, en daar ben ik erg dankbaar voor ikke dus, met m'n kleine neefje ons hotel en hiermee heb ik mezelf verwend Gisteren zijn we weer thuis gekomen. Ben momenteel druk bezig met de was. En vanmiddag komen ook de 2 jongsten weer thuis en is ons gezinnetje weer compleet. Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend achter de rug hebben en iedereen genoten heeft van het mooie weer fijne dag iedereen!!! groetjes,Marika

2 opmerkingen:

  1. Mooi om te lezen dat jullie het zo naar de zin gehad hebben. Ook erg leuke spulletjes heb je zo op de kop getikt hoor.
    Veel plezier er mee.
    Liefs, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Marika dat jullie zo'n leuk weekeinde hebben gehad en ontzettend leuk natuurlijk dat je na al die jaren bij je neef op bezoek bent geweest. Mooie foto's zijn het en kan je mooi beginnen een lootje te scrappen met al je nieuwe prachtige spulletjes. Super!
    Heerlijk om zonder de kids eens even weg te kunnen en logisch dat ze niet uit jullie gedachten waren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen