donderdag 4 oktober 2012

een kaartje en een lo

Dag lieve medebloggertjes, vorig weekend hadden we een online-crop op het rainbowforum. We kregen een sketch voor de lo en een recept voor het kaartje. Kaartje moest een babykaartje worden voor een meisje,en in de kleuren zwart-wit-roze. Onze uitwerkingen moesten we doormailen naar Willeke die de crop organiseerde. zij plaatste toen de uitwerkingen zodat iedereen kon stemmen welke lo en kaart ze het mooiste vonden. En deze morgen bleek dat ik dus met beide gewonnen heb! Ben fier op mezelf,want ik win eigenlijk nooit wat,haha. Nou,hier komen ze dan:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,dus kom maar op met jullie berichtjes! Zo,aangezien de regen hier met bakken uit de lucht komt,maken we er vandaag maar een huishoudelijk dagje van. Moet ook al eens gebeuren natuurlijk. En er ligt al een doorgeeflo op me te wachten,dus ik hoef me niet te vervelen. Geniet van jullie dag,en probeer droog te blijven!!! lieve groetjes,Marika

3 opmerkingen:

  1. Nogmaals gefeliciteerd Marika en ze zijn ook heel erg mooi gemaakt hoor.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nen dikke proficiat van mij erbij !

    Ze zijn allebei dan ook heel MOOI en het babykaartje vind ik een schatje :)

    Knuf x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral het kaartje vind ik werkelijk prachtig! Je hebt terecht gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen