dinsdag 23 oktober 2012

trotse mama en fiere papa

hoi luitjes, Heb weer mee gedaan met 1 sketch,4 stijlen,een uitdaging op het rainbowforum. En nu we alle 4 onze lo af hebben mag ik hem ook plaatsen. Ik heb de sketch 2x gemaakt,1x gewoon en 1x in spiegelbeeld,zodat ik weer een mooie spread klaar heb voor Maikel z'n album. Op deze foto's was hij net 3 maanden oud,zo'n klein popje nog he. Hier komt de sketch:
en de uitwerking:
en nu de uitwerking van de sketch in spiegelbeeld:
Zo,dit waren ze. Ben er zelf heel erg tevreden over. De volgende sketch ligt alweer klaar,dus ik hoef me nog niet te vervelen. Groetjes en tot de volgende keer!!! Marika

5 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie spread Marika, maar dit ia al wel een tijdje geleden geloof ik. Schitterend mooie foto's ook en Maikel zal er vast heel blij mee zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marika ik vind jouw lootjes erg MOOI !
    Deze 2 zowel als het andere op je vorige post.

    Zo schattig met jullie lief hummeltje erop :))
    Fijn werk geleverd hoor !

    Knuf x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marika'tje,

    Och ség die je heb je ook weer zo fantastisch knap gemaakt !!

    Knuffel,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het papier is schitterend en je LO Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het papier is schitterend en je LO Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen