zaterdag 13 oktober 2012

HAPPY BIRTHDAY to me!!!

Dag lieve medebloggers, vandaag mocht ik mijn 46-ste verjaardag vieren en ik ben heel erg verwend geworden. Ik kreeg hele leuke kadootjes van man en kinderen,en mocht ook wat eurootjes in ontvangst nemen van vrienden. En van mijn lieve forumvriendinnetjes kreeg ik ook hele leuke scrapspulletjes,en er komt nog meer want dinsdag mag ik terug naar mijn postpunt om de vlopjes op te halen die wat later kwamen. Natuurlijk heb ik ook taart gebakken,2 zelfs. En de eerste ( chocoladetaart) is al op,en daar heb ik ook geen foto's van. Hier zijn mijn kadootjes:
deze 2 kreeg ik van manlief
deze kreeg ik van Maikel en Sacha samen
en nu mijn taart:
De kadootjes van mijn forumvriendinnen laat ik zien als ik alles ontvangen heb. En aangezien ik nu ook eindelijk van de vervelende hoofdpijn af ben waar ik deze morgen mee ben opgestaan kan ik zeggen dat ik een prachtige dag achter de rug heb lieve groetjes,Marika

2 opmerkingen:

  1. Nogmaals gefeliciteerd Marika.
    Fijn om te lezen dat je zo'n geweldig leuke dag hebt gehad en dat je zo ontzettend verwend bent met kaartjes en kadootjes.
    De taart is zo leuk om te zien en bijna zonde om te eten met dat lieve hertje en egeltje erop.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Birthday to you, Happy B..... to you Marika !! Beter laat dan nooit hé.
    Maar jongens wat heb jij jouw taart weer PRACHTIG versierd !! En uit ondervinding weet ik dat jouw taarten HEERLIJK smaken !
    Geniet maar van je leuke cadeautjes.
    Wat een chance dat je van die nare hoofdpijn vanaf bent.
    Hopelijk is ze vandaag nog weggebleven ;)

    Nog 3 dikke bezen XXX

    BeantwoordenVerwijderen